14 Mayıs 2012 Pazartesi

Şeker Ailesi Taşınıyor:)

Efendim günlerdir evimizdeki heyecanı size nasıl  aktarsam bilemedim,
Çalan her telefonda tüm ev ahalisinin ayağa kalkıp nefeslerini tuttuğunu mu?
Yoksa başka biri aradağında ''telefonu meşgul etme tayinin açıklanmasını bekliyoruz'' dediğimizi  mi?
Ya da telefondaki kişi konuşmayı uzatıyorsa  suratları bir karış  aşağıya düşürüp kısa  kes ve kapattır şu telefonu diyen bakışlarımızı mı???
Sanırım biraz abarttım ama işte pek bir heyecanlı bir haftaydı bizim için.
Korkuyla karışık bir  bekleyiş vardı evde







ama her yeni gelen bir açıklanma ile yarın açıklanacakyarın değil  15'inde  açıklanacak, sabah değil gece yarısı açıklanacak söylemleriyle iyice çileden çıkmış ve umudumuzu kesmiştik ki hiç beklemediğimiz bir an da açıklanı vermiş sonuçlar ...

Ben sonucu  Bursa yollarında iken  arka arkaya annemin çağrısı üzerine öğrendim.  Annemin telefondaki ağlamaklı sessinden  kötü bir haber vereceğini anlamıştım  :( 

sonuç  mu??



eee diyeceksiniz bunun neresi kötü?  
2 yıldan beri babamın yollarını gözlerken tamam bitti hasretlik dediğimiz bir anda  yine birleşemeyeceğimizi öğrenmiştik. Betül'ün de dediği gibi bir 2 sene daha...

Tayin sürecimizi de sosyal medya ya böle taşımışız  bu sayede onu da aktarmış oldum sizlere:)

Zaman ne gösterecek bilinmez ...
Ankara'ya taşınır mıyız yoksa Eskişehir'de  kurduğumuz düzen devam mı edecek şimdilik bir şey söyleyemeyeceğim  
Sırası geldiğinde sizlerle onu da paylaşırım ama şimdilik benden bu kadar hoşçakalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder