5 Mayıs 2012 Cumartesi

iamyouth Ankara Koordinasyon Toplantısı

merhaba efendim,
iamyouth ailesi olarak bugün Ankara Koordinasyon Toplantısı için Bilkent Üniversitesi'ndeydik.
Ehh o kadar  gidip konuşup tartısıp heycanlarımızı  dertlerimizi sevinçlerimizi paylaştıktan sonra sizlere de bu deneyimleri aktarmak istedim izniniz de olursa eğer.
Ev sahipliğini Bilkent Üniversitesi'nin yaptığı bu toplantıda cana yakın sevecen ev sahiplerimize de teşekkür etmeden geçmeyeyim. Sevgili arkadaşlarımız Aynur ve Can'a  da çok teşekkür ederiz.

Neziha ile günün ilk hızlı treniyle Ankara yollarına düştük. Aramızda kalsın ama  pek bi kızdım kendime  neden o kadar erken saate bilet aldım diye ama Ankara'da  iki ayağımız bir pabuca gireceğine Eskişehir'de bir koşurturma ile yetişebildik trene. Bu bende alışkanlık haline  gelmiş olmalı ki son zamanlarda trene koştur koştur binmeszem işim rast gitmez oldu ya  neyse neyse daha fazla uzatmıyorum bu kısmı.

Bilkent birazcık uzakta da olsa en nihayetinde toplantının yapılacağı yere ulaşmıştık o kadar heyecana rağmen ilk gelen ekiptik :)

Toplantıda özetle bir yılda neler yaptık gelecek projelerimizin nler olduğu hakkında konuşup tartıştıktan sonra ayrılık vakti gelip çatmştı. Yeni arkadaşlıklarda edindiğimiz bu güzel toplantıların daha nicelerinde görüşmek dileğiylee hoşçakalınn....

                                                                 gençlik iksiri büyüyerek gelişmeye devam ediyorr :))


1 yorum: