5 Ocak 2012 Perşembe

aşk bize yakıştı

Aşkla başladık haftaya aşkla devam edelim öyleyse sevgili okur...

İtiraf etmeliyim ki hep dilimdeydi  ''aşk bize yakıştı'' ama  böyle bir kitap olduğunu hiç duymamıştım yalana ne gerek var şimdi... Facebook'un edebiyat konusundaki başarısını burada  inkar etmek ne mümün. Eline tek bir kitap almamış kimseler bile artık facebook sayesinde bir çok  yazar ve eserini öğrenmiş oldu ayakta alkışlanası bir durum. Bende bu sayede Mehmet Çoşkundenizle tanışma fırsatına erişmiş oldum kendisi ''aşk doktor'u''. Bilmem kitapları sizlere de  ilaç gibi gelir mi ama hiç aşık olmamış olsanızda kitaplarında kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz su götürmez bir gerçek bu yüzden de siz blog severlerle hemen paylaşmak istedim...

Bu kitabın varlığını öğrenir öğrenmezde hem bu kadar çok kullandığım bir cümlenin içini yazar nasıl doldurmuş diye hem de  güzel bir hediye olacağını düşündüğümden hemen gidip aldım..Kitap hediye etmesini pek severim bir de öncesinde okuyup içine minik minik notlar alıp sevdiklerime ulaştırmanın mutluluğu apayrı bir duygu..
''Aşk Bize Yakıştı''içinde öyle yaptım zaten. Bir doğum günü hediyesi olarak gerçektende güzel bir seçim olmuştu. Kitap okumasını sevmediğini söyleyen aşk bile bir solukta okuyuvermiş, içine aldığım küçük notlar nedeniyle de bir başucu kitabı olarak yerini almış .

Bu kadar anlattık şimdide kitabın içinden bir alıntı yaparak son vereyim yazıma...
Hayatınızda hep aşkın sizlere çok yakışacağı anlar dilerim ...
                                                                          aşkla kalın, mutlu haftasonları.... :)

*Sevdim ve hayrandım da...Her halin çekti beni...Duruşunu,uyumanı,gülmeni,kızmanı,şaşkınlığını,saflığını,kurnazlığını,çoçukluğunu,olgunluğunu,sevdim...Sesinide sevdim susukunluğunu da...Küçük oyunlarını,kaprislerini,sitemlerinikorkularını sevdim...Seni ve doyumsuz sevdanı,''uçarı'' sevdanı anlatacak kelime bulamdım çoğu zaman...Sığmadın cümlelere ve hiçbir cümle seni yeterince tarif edecek kadar derin olmadı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder