1 Mayıs 2012 Salı

Staj Mülakatı

''gelir nisan mayıs ayları gevşer gönül yayları'' aylarının içinde bulunduğumuz şu günlerde bizlerin birer derdi de yazı nasıl değerlendireceğimiz? nerede çalışıp? nerede staj yapacağımız? telaşıdır.

Staj başvurularının başladığı günlerden itibaren uygun her yere başvurup hiç bir geri dönüşün olmaması beni giderek hayal kırıklığına uğratmaya başlatmıstı ki gelen maillerle umutlarım yeniden yeşermeye başladı :)

planlarım arasında her sektörde, her departmanda çalışarak, en mutlu olduğum alanda ve en başarılı olabileceğim sektörde devam etmek gibi nacizade benim de hayallerim var ancak bu hiçte kolay olmuyor tahmin edeceğiniz üzere. 
Bir de firmaların zorunlu stajı diretmesi var ki her seferinde onlara isteğe bağlı biriyle sırf staj defteri doldurmak için gelen arasıdaki farkı anlatmaktan da dilimde tüy bitti nerdeyse -elbette bu onların tercihidir.

Bu kadar dert yandıktan sonra ben staj mülakatı konusu geleyim isterseniz şimdi burada firma ismi vermeyip  X diyerek anlatayım eee sonuçta hala mülakat sonuçları açıklanmadı ne olurr ne olmazz :)) Firmayı ve staj sürecini merak edenler bana mail adresimden ulaşabilirler :)

Şansımdan mıdır bilinmez ama bu mülakat yeri ve saati konusunda hiç şansım yoktur :(

Yine çook ters bir yerde ve kargaların bile  uyanmadığı bir saatte beni mülakata çağırdılar.
Eh boynumuz kıldan ince tabi ne diyeceğiz ''Benim içimde uygundur.'' deyip mülakatlarda görüşmek dilekleriyle  kapattık telefonu :(

Mülakat günü gelip çattığında her zaman olduğu gibi belediye otobüsleriyle yıldızım hiç barışık olmadığından  yine tam saatinde gelmedi :(( tabi bendeki telaşı sormayın gitsin ahh yetişebilecek miyim? ya son dakika da yetişip odaya soluk soluğa girersem  diye düşünürken Eskişehir'in bir ucundan bir ucuna varmış bulundum bileee...
Eskişehir'i sevme nedenlerimden biri daha işte:  şehrin bir ucundan bir ucuna gitmek 45 dakikamı bile almadı.

Mülakat oldukça iyiydi güler yüzlü bir yönetici ile hoş bir sohbetin ardından bana ayrılan sürenin sonuna geldim  ve teşekkür ederek odadan çıktım..

şimdi heyecanla sonuçları bekliyorum bakalım bu yaz nerde ne yapıyor olacağım???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder