31 Mayıs 2012 Perşembe

merhaba dünya sizlere annemin karnından sesleniyorum!!

Bi acayip zamanlardayız.. İnternet, teknoloji hayatımızın her alanında ve adeta bizleri kuşatmış durumda..Bir de sosyal medyayı keşfettik ki sormayın gitsin, pek bi çok sevdik keratayı gece saat kaç olursa olsun telefonumuza gelen bildirime bakmayınca uykumuz gelmez oldu; erinmeyip, üşenmeyip sıcacık yatağımızı bırakıp koşa koşa aman ''kim resmime yorum yapmış?''  ''kim tweetimi retweet etmiş?'' öğrenmeden yatamaz hale geldik :( şekil 1/a ben valla uykum gelmiyor :) pişman değilim bi daha olsun bi daha yaparım:) )
Zaman çıplak jenerasyon zamanı (bu tanımlamayı çok beğendim de kullanmadan geçmeyim dedim :) tüm bilgilemiz sanal ortamda attığımız her adımı paylaşmadan duramıyoruz. Bazen nisbet yaparcasına ''baak ben nereleri geziyorum sen evde bitlene bitlene otur.'' der gibi adım başı check-in yapıyoruz :) )
7'den 70'e artık hepimiz sosyal medyanın kucağındayız, ''Facebook hesabım yok'' diyenlere uzaylıymış gibi bakıyoruz..Üstelik erken yaşlardaki kullanıcıları da cabası  hatta yaş demeyim çünkü henüz anne karnındayken ebeveyinleri tarafından Facebook hesapları açılmayan bebek yok desem yeridir profil resimlerinide ultrason resimleri olarak görünce artık bende ipler koptu ve sosyal medyanın önünde saygıyla  eğilmeye başladım :(
Belki bu söylediklerime alışkınsınızdır ama ya  sizlere ‘anne karnından twitter’a giren bebek’ desem. Ne düşünürsünüz?
Kickbee adında bir ürün geliştirilmiş. Amaç; anne karnındaki bebeğin tekmelerini başta baba olmak üzere herkesle paylaşmak. Anne için son derece olağan bi durumu baba tarafından da anında fark edilmesini sağlıyor. Kickbee anne adayının karnına taktığı elastik bir bant. Üzerinde titreşim sensörlerinin yer aldığı bant anne karnındaki bebeğin hareketlerini algılıyor ve özel geliştirilmiş bir başka uygulama ile de kablosuz olarak bilgisayara gönderiyor.
Kickbee için geliştirilmiş plan uygulamanın en büyük özelliği aldığı sinyalleri değerlendirip analiz ediyor olması. Bu kadarla da kalmıyor ve dilerseniz twitter hesabına da mesaj olarak gönderiyor. Örneğin big tekme geldiğinde ¨Annemi tekmeledim¨ gibe sevimli big tweet’i aile fertleriniz ve arkadaşlarınızla paylaşıyorsunuz. Üstelik sadece twitter mesajı olarak değil dünyadaki herhangi bi mobil telefona da kısa mesaj olarak gönderebiliyorsunuz.
Detaylı bilgi web sitesinde. 
İşte böyle bir şey
Komik değil mi?

1 yorum:

  1. Çok güzel bir blogunuz var.Dell laptop tamircileri olarak paylaşımlarınızı çok beğeniyoruz.

    YanıtlaSil