17 Haziran 2012 Pazar

Staja başlıyorum...

Aman efendim bendeki ölü toprağını sormayın gitsin sıcakların başlaması finallerin bitişi derken insanlık namına bende bir şey kalmadı bildiğiniz ölü toprağı serpilmiş üzerime yaşayan bir cesetim sanki... Sınavlara gerektiği kadar çalışamamanın verdiği vicdan azabı da buna katılınca pek bi çekilmez oldum. Bundandır ki de benim canım ciğerim şekerparem annemi de pek bi üzdüm bu sıralar :(
Gel gelelim neden oturdum şimdi blog yazıyorum. Staj aradığımı pek bi istekli olduğumu anlatmıştım bu geçen  süre zarfında epey bi görüşmeye gitsemde onaylanan ve bana uygun zaman ve yerde olan tek staj Garanti Bankası Temel Bankacılık Stajı oldu..
Hayırlı olsun bakalım..
Okul bitene kadar  her departmanı her sektörü görmek istediğimi söylemiştim. Bu yaz da okul bittikten sonra banka da çalışmak isteyip istemeyeceğimi anlamak üzere bu staja başlamayı kabul ettim. Buraya kadar her şey güzel de sorun nerede peki??
ehh haliyle banka ciddi bir müessese ablalar abiler şımşıkırdak giyinip kuşanıp gelirken benim kot tşörtle gelmem hiçte hoş olmayacağından ve bu zamana kadar da hiç kumaş pantolon gömlek giymediğimden alışverişe çıkma zorunluluğum olması :((
off nasıl kızım ben bilmiyorum pek bi sıkıldım pek bi bunladım çoçuk reyonundan giyinen birine nasıl kumaş pantolon bulubilirsiniz varın siz düşünün artıkk:(( Annem bir yandan söylenip duruyor ben kabinlerde cinnet geçiriyorum :( her neyseki canımı teslim etmeden alışverişimi tamamladım...
Yarın ilk iş günüm baklım bu yaz beni neler bekliyorrr..
                                                                    mutlu sakin bir pazar diliyorum..
***
Aa unutmadan bugün Özge'yle Anadolu Üniversitesi'nin  mezuniyet törenine de katıldık.Sanki ben mezun oluyormuşum gibi bendeki  heyecanı sormayın gitsin:))
Mezunlarımıza başarılar diler ayrıntıları başka bir yazımda anlatmak üzere.. hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder