20 Şubat 2012 Pazartesi

teşekkürü bir borç bilirim

Merhaba hayat sanırım bu aralar yine aramız pek iyi olmalı ki mükemmel derecesinde günler geçiriyorum... aman tahtalara vuralım  da malum kem gözlerden korkarım ben : )

yine cömertliğin üstünde galiba ki  pek bir kulaklarım ağzımda geziyorum  teşekkürler canımsınn sen benim sevgili hayat : ) biliyorum sevgidiğin insanlardanım bununda farkındalığını hep yaşadım : )
mükemmel bir aile, kardeşten öte dostlarım, ve bende yeri çoook özel olan şişko'm

yaş 20 olmuş ama öyle çok büyük bir sınavla sınamadın beni; hani hastalıktır huzursuzluktur  bundan sonrası içinde böyle bir sınava gerek yok böyle güzel gidiyoruz:)

ama  arada sırada beni çileden çıkartığında olmuyor değil hani:(
senin bunca cömertliğine karşında  galiba bazen nankörlük yapıp  sende ''haline şükret'' diye  bütün o zorlukları da omzuma bırakıp kaçıp gidiyorsun  anladım ben :( neyse şükretmesini bilmek gerek bir sıkıntım yok şimdilerde...gerçi şu ders seçim işini bir an önce halletsem çok makbule geçecek ya neyse bunlar dünyevi şeyler yoluna girer telaşlanmıyorumm...Amma büyümüşüm ya ben eskiden olsa böyle bir durum karşısında ağlar dururdum herhalde:)

Bazen  isyan edip başını ağrıtsamda sen beni hep affettin şımarmam sen merak etme beni : )

İstisna ne de olsa onlar hayatın cilveleri işte bunun da farkındayım...

Kimi zaman karşıma saçma sapan insanlar çıkarsanda bunu şimdi yanımda olanların kıymetini bilmem için yaptığının da farkındayım...

şimdi yine senden ufak bir isteğim olacak: tamam kızma bu sefer ki öyle çok büyük bir şey değil.
Senden tek bir  istediğim  var; sevdiklerim hep benimle olsun gersini nasılsa ben hallederim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere...


ha birde hayallerim ve gerçekleştirebildiklerim benim için en hayırlısı olsun...
tekrar teşekkürler...
mutlu kal...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder