21 Şubat 2012 Salı

şikayetim var

Yeter ki bir yerlerde dilek ve istek kutusu görmeyeyim sevgili blogsever hiiiç kimseler tutamaz oracıkta beni  :)

Çantadan kalemi çıkardığım gibi şikayetimi de yazar memnuniyetimi sunarım ama şu ana kadar kimseciklerden geri dönüş gelmemişti; ta ki bu güne kadar aaa pardon geçen gün de Eskişehir Özdilek Avm için doldurduğum anket için teşekkür maili aldım :)

Dipnot: PTT Kargo soruşturması hala devam etmekte kendileri kargomu kaybettiler de... Her ne kadar kargo bedelinin 2 katını verecek olsalar da ben uğraşmaya devam edeceğim (hepi topu alacağım para on lira) ya olsun hukuk mücadelem sonuna kadar devam edecek : )

Az önce telefonum çaldı ve arayan Eskişehir Ağız ve Diş Sağlığı merkezinden İlknur Hanım'dı.

3 hafta önceki diş ağrısı isyanımı şimdi hiç uzun uzun anlatamayacağım ama hastaneye git gel git gel memik dokumuştum artık o ağrıyla halimi gelin siz düşünün..Allah düşmanımın başına bile diş ağrısını vermesin..

Ama başladım yazmaya sizde dinlerseniz eğer biraz daha anlatmak isterim...

İlk gidişimde poliklinikte diş hekimi  önce röntgene gönderdi ki oradaki çileyi ne siz sorun ne ben söyleyeyim koskoca hastanenin 1 röntgen odası var ve 3 tane cihazla hizmet yürütülüyor onca doktorun her hastayı röntgene  gönderdiğini düşünce izdiaımın fotoğrafını sizlerin zihninde canlanmak üzere burada  bırakıyorum. Her neyse Doktor hanım baktı yapacak bir şey yok  beni  bir endodonti uzmanına sevk edip eve yolladı ama randevu alabilmek  için bir uzman bulamadım zaten koskoca hastanede bu işi yapan bir tek bir hekim varmış ya neyse...

İkinci gidişimde ise uzman doktorun yerinde yeller esiyordu kendisinin izin günüymüş çünkü... Dişimdeki ağrı  zaten bana yetiyordu da artıyordu; bir de hastanedeki  doktor sıkıntısı beni çileden çıkardı ve soluğu dilek ve istek kutusunda aldım ne varsa içimi döktüm böyle böyle diye...

ve şimdi çalan telefonda hastanedeki fiziksel sıkıntının olduğunu yeni cihazların ve doktorların geleceğini bildirmek için aramışlar...

Bir yandan sevindim bu duruma  nede olsa  yazdıklarımın  birileri tarafından okumuş olduğumu bilmek sevindiriciydi... ama korkutuğum bir şey var ki bugün 6'da tekrar randevum var : ( umarım Doktor Bey fırsatımı bulmuşken çenemi kırıp göndermez beni
şakayı bir tarafa bırakalım  bu ülkede hasta hakları var canım elbette gerekli yerlere başvuracağım ama ya çenemi kırarsaa....
                            sağlıcakla kalınn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder