23 Şubat 2012 Perşembe

Maslow İhtiyaçlar Hiyerarşisi

Maslow ile tanışmamız  10. sınıfın  psikoloji  dersine rastlamaktaydı.

Derse o zamanlar müdür yardımcımız olan  Vedat Hoca giriyordu.Kendisinin idari işleri olması nedeniyle ne  sınavlarda zorlar ne derste öğretme amacı güderdi ya; neyse hocalarımı eleştirmek bana düşmez hiç birinin emeğini ödeyemeyeceğimiz su götürmez bir gerçek ne de olsaa..

Gel gelelim Masow'u bende böylesine önemli kılan sebebe;

Tahmin de edebileceğiniz gibi dersleri oldukça önemseyen bir öğrencinin başına gelebilecek en kötü şey çalışmadığı konunun  sınavda  tek soru olarak karşısına çıkmasıdır...ve öyle de oldu  Maslow İhtiyaçlar Hiyerarşisi 'ni acı bir şekilde sınavdan sonra öğrendim :(

Bakmayın hoca zorlamaz dedim ama tek soru sormakta  insafsızlıkttır  ama işin aslı sonradan ortaya çıktı benim okula gelmediğim bir gün bu konunun sınavda çıkacağı söylenmiş ama benim canım arkadaşlarım bunu bana söylememiş...

Maslow sadece 10.sınıf psikoloji dersinde kalmayıp üniversitede genel  işletme dersinde pazarlama ilkeleri dersinde de karşıma çıktı ama artık aramızda bir problem kalmamıştı....

Geçenlerde de Maslow ile sosyal medya da karşılaştım oldukça değişmiş ve bir o kadar da güzelleşmişti...

İhtiyaçlar Hiyerarşisinin basamaklarını birer birer çıkmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder