4 Şubat 2012 Cumartesi

Aaa bankamatikte biri var!!!

 SIRA VE  BEKLEMEK kelimeleri yan yana gelince zihnimde oluşan baloncukların içinde hazırlıkta yemekhane sırası beklemek, banka kuyruğu beklemek , ramazanda pide sırası beklemek  ,kuaförde sıra beklemek, fatura ödemek için sıra beklemek ilk sırada yer alanlar oluyor..

Ama  asıl  sıra ve beklemek  deyince zihnimde en büyük baloncuğun içinde Ziraat Bankası'nda sıra beklemek yazıyor...
Ziraat Bankası çilesini bana değilde gelin siz öğrenci arkadaşlarıma  bir sorun sizlere neler neler anlatacaklardır kim bilir?
bir de kredi ve bursların yattığı 7'si akşamı gerçeği vardır ki ne siz sorun ne de ben söyleyeyim :( Öğrenci arkadaşlarım o akşam  uzun uzun kuyruklar oluşturuyor bankamatikler önünde... İşte o sırayı beklemek çilenin taa kendisi...  Bir adım bile ilerlemeyen sırada sinirlerin gerilmesi  küçük tartışmaların yaşanması da  kaçınılmaz hale geliyor takdir edersiniz ki...ve bu kuyruk bir  iki gün daha devam edip gidiyor...

Bu kadar nagatif konuştuktan sonra Ziraat Bankası bugün bambaşka bir yüzüyle karşıma çıktı..

Banka kartıma para yatırabileceğim bir bankamatik ararken meğer üç tane banka gezmişiz hiç farkında olmadan  ve en sonuncu bankamatik bugün bu yazıyı yazmaya sebep oldu..


Görüntülü Bankamatik... Duyanlarınız elbette vardır ama ben kendileriyle daha  bugün tanıştım..Adı Görüntülü İşlem Merkezi'ymiş...

Teknolojinin hızına yetişmek ne mümkün...

Küçük bir çoçuk nasıl  her yeni gün anne babasını  şaşırtırsa bizim ufaklık teknoloji de öyle, her yeni gün karşısında ağzınız açık kalıyor en azından teknoloji özürlüsü benim için bu bir gerçek :) Bugünkü bankamatikte böylesine bir şaşkınlık yarattı bende...

Büyük bir kolaylık, büyük bir hizmet
merak edenler için bu bankamatikler Eskişehir'de Sakarya Caddesinin başında...

Banka kartınızın hiç boş kalmaması dileğiyle paralı bir haftasonu sizlerin olsun:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder