10 Aralık 2011 Cumartesi

kar yağıyorr

Anadolu Üniversitesi'den ilk kar manzarası
İnsanoğlu işte hiç bir şeyden memnun olmamak doğasında var...

Sıcak olsa ''off bunaltı bu sıcaklar ne zaman kış gelecek''der  azıcık soğuğu görse ''aman aman yaz gibi mevsim yokmuş''der...

hangimiz bulunduğumuz andan memnun ki hep bir memnuniyezsizlik şu üç günlük dünyada...Benim de mevsimlerle biraz sorunum var galiba ne aşırı sıcakları severim ne de soğukları..Bahar benim mevsimimdir..

Sevmem dedim ama  ilk kar yağdığında  güneşin o ilk içimize işleyen sıcaklığını hissettiğim anlar beni hep heyecanlandırmıştırr..

Bugün de o günlerden biri: mevsimin ilk karı bugün  Eskişehir'e düştü

Çoçukluğumdan beri penceriyi açıp çatıların, arabaların,ağaçların üstündeki bembeyaz bir örtüyle  kaplanmış olduğunu görmek mutlu kılmıştır beni..
O mutluluk bütün güne yansır zaten küçük bir tebessüm vardır dudağımın kenarında
Dersim erkendi bugün siyah 23'ün  7.46 seferine yetişmeliydim..
Penceresinden dışarıyı izleyen yan apatman sakinimiz sıkı sıkı tembihledi beni ''aman yavrum ağzını gözünü sıkı kapat güvenme bu havalara hasta olursun''-keşke dinleseydim şimdi hasta bir şekilde bu satırları yazıyorumm:(

Eski kış günlerinden aklımda kalan bir kaç sahne var Annem bizi okula gönderirken öyle bir giydirir ki dışardan sadece gözlerimiz gözükürdü Betül'le ..onun sarı benimse mavi bir atkım vardı birde eşleri bulunmyan eldivenlerimiz:)

***
şimdi Betül'den bir hatırlatma geldii birde unutulmaz kırmızı montlarımız:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder