12 Aralık 2011 Pazartesi

bir pazartesi daha

İnsanlar ikiyr ayrılır: Çalışmayı Sevenler ve Çalışmayı Sevmeyenler
Çalışmayı sevenler de ikiye ayrılır: Pazartesi Sendorumu Yaşayanlar ve Yaşamayanlar...

Evet ne kadar çalışmayı severseniz sevin herkes için pazartesi sendorumu kaçınılmaz bir sondur.Çalışmayı sevmeyenler içinse büyük bir yıkım...

Muhteşem bir haftasonun ardından erken bir saatte kalmak -hele ki mevsimde kışsa o sımsıcak yatağımızı bırakmak büyük bir çiledir-

Ne mutlu ki bana bu dönem böyle bir sıkıntım yok.Hafta benim için pazartesi öğleden sonra başlıyor:)Bir de zevkli bir derse gidecek olmam tüm bu sıkıntılardan uzaklaştırıyor beni...

Gerçi bu hafta hiçte böyle oldu diyemem...
Sayın hocam N.Figen Ersoy'un pazarlama ilkeleri dersinden ödevimiz olan ''İphone 4S'in pazar bölümlemesini''yapmayınca ne yalan söyleyeyim ayaklarım geri adım attı bütün okul yolu boyunca.
Basit bir ödevdi sadece geçen ders gördüğümüz pazar bölümleme değişkenlerini İphone 4S ile ilişkilendirecektik..

Hocamız haklıydı her ortamda ezberci mantığa karşı olduğumuzu yineliyor,neden bir Boğaziçi,ODTÜ olamadığımızı sorguluyor ama  karşımıza çıkan fırsatlarıda değerlendiremiyorduk...Ne yazık!!!

Bu ödev küçüçük bir örnek sadece ama durup düşünmemiz gerektiğini hatırlatan çok büyük bir ders oldu bana..Eğer birşeyleri başarmak,büyük adam olmak istiyorsak kendimizin değerli olduğunu farkedip bu cevheri en güzel şekilde işlemeliyiz en önemlisi de kendimizi pazarlamayı bilmeliyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder