27 Aralık 2011 Salı

hoşçakal 2011

Koskoca bir yılı daha tükettik yine...Durmadan ömürden eksittiğimiz koskoca bir yıl daha işte..

Dün farkettim zamanın nasıl da hızlı geçtiğini. Geçen yıl bu zamanlar aldığımız LÖSEV takvimine yine bir şeyler iliştirmek için karşısına geçmiştim ki son sutünun son satırına geldiğimizi farkettim...en baştan bir dönüp baktım şöyle takvime... Ömür işte... Bir yıl nasıl da geçivermiş biz farkına varmadan...

Tamam tamam duygusallığın yeri yok bu blogta...

Peki yaa sağlık mutluluk başarı dilediğimiz 2011 yılı nasıl geçmiş bizler için...

BENİM 2011 'imden:
Küçük bir ajandam edinmiştim yılın başında,  lacivert kapaklı bir ajanda işte arkasında yapmak istediğim onlarca şeyi yazmıştım..Bu yıla ait yapılacaklar listesinin hemen hemen hepsini gerçekleştirmiştim -hazırlık belası-dışında tabiki  bu yılda veremedik gitti işte...
2009'da başladığım hazırlığı yıl olmuş 2012 hala vermemişim öyle kocaman kocaman yazıyor transkripte
HAZIRLIK SINIFI BAŞARISIZ diye:(

Lisans hayatımın ikinci dönemi olan 2011 için not ortalamamı yüksek tutacağımı yazmışım ne övündüğümden ne hava attığımdan  ama 3.79 ortalama ve bölüm birinciliği bu durumu perçinledi.

Çoçukluk hayalim olan ehliyeti bu yıl içinde alacağım demiştim,aldım

Bir işim olsun çok istiyordum,oldu

En çok sevdiğim dersten yandala başladım. Keşke demek istemiyorum ama bölüm değiştirse miydim demekten de kendimi alamıyorum:(

ve vee daha anlatamadığım nice güzellikleriMİZ... :)aslına bakarsanız bu yıl şişko ve çirkinin yılıydı 22 Ocak 19 Eylül ve dahası ama 2012 sabırsızlıkla bekliyoruz ne de büyük başlangıçların yılı olacak :)

YA CANIM AİLEMİN 2011'inde neler olmuş bitmiş:

Betüş Hanım büyük hayali ODTÜ'ye kavuştu.

Emir Bey erkek oldu, Utku Bey yılın son çeyreğinde dünyaya gözlerini açtı.

Annem  artık ekonomiye can veriyor (iş kadını oldu da artık kendisi)

Gökçe ilk kez kemanla tanıştı.

Babam Güneşlik dağ karakolundan ilçe karakoluna geldi

Babaannem bu yıl neler oldu dediğimde derin bir off çekti :(

Merve 2011 yılında hiç bişe olmadı deyip geçiştirdi  beni

CAN DOSTLARIMIN 2011'inde ise:

Özlem için en büyük değişiklik değişiklik yapmamak olmuş 2012'de midyenin tadına bakacakmış ve kısa süreliğine de olsa tanıştığı kötü alışkanlıklarını bırakacakmış,

Sibel ilk kez gerçek dünyayla tanışmış, herşeyin farkına daha net varmış bu yıl

Esra yılın son günlerinde aldığı bir kararla Hollanda'ya uçuyor.

Gözyaşlarıyla kahkalarla bir yılı daha kapatıyoruzz...IYY seneye görüşürüz demeyeceğim

                                                                                                   MUTLU KALIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder