26 Kasım 2011 Cumartesi

ilk demokratik deneyim

seçimler felan pekte benim yapabileceğim türden şeyler değildir.Öyle yapmayacağın şeyleri vaadetmek, sonra seçildikten sonra ortalıklarda bir daha görünmemek... zaten seçildikten sonra da kimse seni tanımaz fakültede ve seçimler biter o unvan merakını  da alırsın  ne bileyim ''....bölüm temsilcisisin'' bundan sonra hatta kendine çok güveniyorsan önce fakülte sonra bölüm temsilciliğine de aday olursun... ama bundan sonra hiç bir  iş yapmazsın okulun yaptığı etkinliklere dahil olursun belki ama senin ürettiğin hiçbir şey olmayacaktır.Eğer yanılıyorsam düzeltin lütfen.var mı bildiğiniz bir temsilci  okul tarihine adını yazdıran yaptığı işlerle??...ama bu işler hep böyle küçük demokratik seçimlerde de büyüklerimizn seçimlerinde de..

nerden geldin buraya dersen ne kadar sayıp söylesem de ben de bir gaza geldim ve aday oldum ama öyle amacım seçilmek felan da değildi zaten. Bakalım işler nasıl yürüyor? kim neler yapacak? birinci elden görüp duyayım kimsenin haberi de olmadı zaten seçim gününe kadar..tabiki sonuç kazanamadım ama denemiş oldum bölüm  temsilci adayı olmadım demeyeceğimm bu  hayatta...

felsefe bu bende ''başaramazanda gidip görmenin, yapmanın zararı yoktur insana.''

seçimler ne oldu bilmiyorum ama seçilen arkadaşa başarılar dilerim ..bölümümüz için çok güzel  şeyler yapacaktır mutlaka(?)

ha bu arada bana oy veren 18 arkadaşa da teşekkür ederim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder