28 Kasım 2011 Pazartesi

ECM'de ilk gün:))

eestec LC Eskişehir olarak uzun zamandır bu güne hazırlanıyorduk evet oldukça stresli ve bir o kadar da yorucu bir süreç geçirdik..Ama artık en başından ta bugüne kadar birlikte çalıştığımız ekibimizle  6th Eestec Chairpersons' Meeting'in açılışıyla o tüm sürecin yorgunluğunu bir kenara bırakıp etkinliğin keyfini çıkarmaya başlağımız gündür bugün.))

Ama etkinlikler hep böyledir işte en ince ayrıntıları ne kadar düşünürseniz düşünün mutlaka aksilikler çıkacaktır ve bizim etkiliğimizde de herşey dört dörtlüktü  desek yalan olur zaten böyle olsa idi bize ihtiyaç kalmazdı .

ilk günün etkisi ve eestec'in  bendeki önemi nedeniyle heyecanlıydım daha önceden böyle bir organizasyonun hazırlık aşamasının ilk gününden başlayıp son gününe kadar hiç yer almamıştım bu yüzden de ECM 'in yeri benim hayatımda  hep farklı olacaktır.

bugunün en çok  konuşulan  konusu herhalde  ben ve bonelli oldu :))ama lütfen bunu ukalalık  olarak algılanmayın övünmem gerkiyorsa evet bununla övünmeliyim  çünkü BONELLİ  bizim için öyle bir hazırlanmıştı ki anlatmakla olmaz gelip görmeniz gerekiyordu  insan bu güzelliklere bakmakla doyardı zaten .bunun için Ankara'da kurumsal kimlikteki Mine Hanım'a ve Eskişehir  bölge bayiliğindeki Hasan Bey'e çok teşekkür ederizz sadece bir telefonla etkinliğimize gelmeleri bizi çok mutlu etti özelliklede beni...onların sayesinde başarmak denilen o duyguyu bugün  doruklarda hissetim:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder