18 Ocak 2012 Çarşamba

finallerinde finali

         Demiştim ya ''finaller nedeniyle kapalıyız''diye yine  yoğun bir final programının ardından işte geldim burdayım sevgili blogsever epey de olmuş ayrılalı hani ne dersiniz? yazmayı özlemedim desem yalan olur şimdi :(

           Koca bir  dönem yine geçip gitti biz daha ne olduğunu anlayamadan...Bu yüzden de   ''dün gibi hatırlarım''
sözünü çok severim.Bizler akan zamanın hesabını tutamadan dönüp geçmişe  şöyle bir baktığımızda herşeyi dün gibi hatırlarken geçen günler aslında ömrümüzden birer birer eksilttiklerimiz...Yine bir karamsarlık sezdim dağılın kara bulutlar..

          Şimdilerde karne almasakta dönemin ilk gününün heyecanını son gün bir karamsarlık alıyor benim için... Yıllardır da hep böyle oldu..Hala dönemin ilk gününde okula yeni başlayacak bir minik gibi kalbimin atışını en derinlerde bile hissederken son gün arkadaşlarından ve öğretmeninden ayrıcağını bilip içinden geldiği gibi ağlayan bir kız çoçuğu  gibi üzülüyorummm bu yüzden olsa gerek  okul sevgim hiç azalmıyor. 15 yıl okula gidip hala ''heyecan duymak'' bilemedim şimdi ne söylesem...

        Durup şöyle bir  sonuna geldiğimiz dönemin muhasebesini yapmak geldi içimden ...Geçen yıla göre daha yoğun bir dönemdi etkinlikler,projeler derken başarılı bir dönem geçirdiğimizi düşünüyorum ama  dersler konusunda ise aynı başarıyı yakalayabildiğimi söyleyemeceğim :( Anneme göre onur belgesi getirmem olmazmış hep diyorum aslında stratejim yanlış benim yavaş yavaş yükselmek gerek birden iyi notlarla eve gelince kadıncağızda haklı kabullenemiyor düşük notları:(((

         Bir dönemi daha bitirdik huzurlarınızda sevgili blog sever..Kendimize kattıklarımızla ya da eksilttiklerimizle  geçen bir dönemin ardından sizlere daha başarılı, bol etkinlikli, transkriplerinizin AA larla dolu olduğu bir bahar dönemi diliyorummm:))  
                                Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder