19 Kasım 2011 Cumartesi

..ilk hünerler..

    öğrencilik hiçte kolay değildir bir de ailenden uzakta bir öğrencilik hayatı geçireceksen.Yemek yapması,temizliği,çamaşırı,ayrı birer derttir derslerinin arasında..Ne kadar sıkıntılı olsa da hayatı öğrendiğin büyük bir okuldur üniversite yılları,mesleki bilgilerin yanında hayata dair o kadar çok şey öğrenirsin ki belki de bu yüzdendir;bir ömür boyu anlattığın anıların en özelleri üniversite yıllarına ait olanlarıdır...

     benim öğrencilik yıllarım tam da öğrenciliğin cenneti olan Eskişehir'de geçiyor bu yüzden şanlı olduğumu  da her defasında  söylüyorumm zaten ..gerçi  benim  öğrencilik hayatım bir yıl sürdü:// şimdilerde ailemle yaşıyorum(iyi mi oldu kötümü oldu diyenlere yorumsuzum)...ama o ailemden uzak geçirdiğim bir yılı gelin bir de gelin bana sorun.. hala anlatmakla bitiremem ve her defasında kocaman bir gülümseme oluşur yüzümde:))hiç tanımadığım biriyle daha okulun ilk günlerinde aparta çıkma fikri(-ki o zamanlar hiç tanımadığım kişi şimdilerde en yakınım yavru ceylanım),tüpün bitmesi ve bir hafta tüpsüz kalmamız,apartın asansöründe kalıp taa Bolu'daki babamı arayıp beni kurtarmasını istemem,Odunpazarı'nda kaybolmam,özlemin banka kartını bulmak için bütün Eskişehir'i yürüyerek gezmek ve daha niceleri...şimdi diyeceksiniz nerden çıktı bu üniversite anıları diye..

  Benim beceriksiz kardeşim aradı şuan kendisi sarılmış sigara böreğini bile  kızartıp yiyememiş :))Betül'ün  öyle ev işleriyle yemek yapmakla ilgisi pek yoktur hatta biraz da hazıra konan biridir..takii iş başa düşüp kahvaltılık birşeyle yemekten sıkılıncaya kadar..ilk yemeğini şimdi yapıyor ne diyelim kolay gelsin lokumum'a..

şimdi bir  de dipnot eklemek isterim ki: bizim özlemle ilk yemeğimiz bamya yemeğiydi:))..ama ikimizinde daha önceden yemek yapmışlığı yokmuş.. gelin siz karar verin hangimiz daha becerikliyizz???


yazıma son verirken anneannemin bir sözünü de hatırlatmak isterim..'''tuttuğunuz iş annenize öğrendiğiniz iş kendinize''' buradan çıkarmamız gereken  sonuç neymiş üniversite sınavına hazırlandığımız kadar yemek yapmayı da öğrenmeliymişizz:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder